Marrazketa


Irakaslea: Arantza Iturbe[ http://www.domestika.org/es/glupmania ]

Nori zuzendua: LH 1 – LH 6 ikasleez edo hauen familikoez osatutako bikoteak.

Saioaren iraupena:  Ordu  bateko 2 saio saioa astean


Helburuak: Marrazketak, haurraren sormena eta irudimena garatzeaz gain, idazketan eta irakurmenean laguntzen du, barruko sentimenduak adierazten eta norberaren konfiantza sendotuz.

Marrazketaren oinarriak erakutsi eta horretan laguntzeko tailerra da, espontaneotasuna errespetatuz. Momentuaz gozatzeko jarduera bikaina.

Umeak talde desberdinetan banatuko dira marrazketaren alderdi desberdinak jorratzeko:

  • 4 - 7 urte – ALDI AURRE-ESKEMATIKOA
  • 7 - 9 urte – ALDI ESKEMATIKOA
  • 9-12 urte – ALDI ERREALISTA
Umearen eta momentuaren arabera marrazketa bi modutan landuko dugu:
  • Existitzen den modelo bat edo marrazki bat kopiatzen.
  • Irudimen eta ahalmen sortzailetik marrazten.
Kurtsoan zear teknika desberdinak (Punta desberdinetako arkatzak, ikatza, pastelak, akuarelak, ...) eta gai desberdinak (Erretratoa,  Paisaia, Giza-gorputza, Animaliak, Bodegoiak, ...) jorratuko dira.

DIBUJO

Profesora: Arantza Iturbe[ http://www.domestika.org/es/glupmania ]



Objetivos: El dibujo, además de desarrollar la creatividad y la imaginación de la niña o niño, colabora en la redacción y la escritura, fortaleciendo la auto-confianza y visibilizando los sentimientos internos.
Se trata de un taller de enseñanza de las bases del dibujo, respetando la espontaneidad. Una excelente actividad para disfrutar del momento.
A quien va dirigido: Alumbos y alumnas de LH 1 – LH 6

Duración de la sesión:  2 sesiones de 1 hora a la semana

Las niñas y los niños se dividirán en grupos diferentes para trabajar diferentes aspectos::

  • 4 - 7 años – PRE-ESQUEMÁTICO
  • 7 - 9 años – ESQUEMÁTICO
  • 9-12 años – REALISTA

Dependiendo de la niña y el momento trabajaremos en dos modos::
  • Copiando un modelo o dibujo existente.
  • Dibujando desde la imaginación y capacidad creativa.
Durante el curso se trabajarán con diferentes técnicas (Lápices con diferentes puntas, carbón, pastel, acuarelas, ...) y se abordarán diferentes temas (retrato, paisaje, cuerpo humano, animales, bodegones, ...).