2017/09/13

SAMIEL festetako I. Aballari Bakailau Lehiaketa


Oinarriak

  1. Noiz izango da: 2017ko irailaren 29an, ostiralean.
  2. Lanean hasteko ordua: 18:00tan.
  3. Non: Jakutegi Plazan, jaietako karpan.
  4. Bikoteek 17:30tan han egon beharko dute zein tokitan jarri behar diren jakiteko.
  5. Bakailaoa 19:30tan entregatu beharko dute parte-hartzaileek. Lehenik epaimahaikideek dastatu eta baloratuko dute, eta ondoren, herritarrei eskainiko zaie.
  6. Bakailaoa pil pilean egin behar da bertan. 3-4 zati bakailao egunean bertan banatuko dira.
  7. Parte-hartzaileek, bakailaoa prestatzeko, sua, sukaldeko tresnak, lurrezko kazola eta osagaiak ekarri beharko dituzte.
  8. Bi pertsonek osatuko dute talde bakoitza.
  9. 10 urtetik gorako haurrek parte har dezakete, baina betiere, heldu batekin bikotea osatuz.
  10. Izena emateko, Xauxar edo Kantoi tabernetan edo Zaharren egoitzan bete beharko da izen-emateko orria.
  11. Inskripzioa bikoteko 10 eurokoa izango da.
  12. Izena emateko azken eguna: 2017ko irailak 25.
  13. Gehienez ere, 30 bikote. Txapelketan parte hartzeko izena eman dutenen kopurua ezarritako gehieneko partehartzaile-kopurutik gorakoa bada, inskripzioak hurrenkeran onartuko dira.
  14. Epaimahaikideak Aballarri Gurasoen elkarteak aukeratuko ditu, eta herritarren parte-hartzean oinarrituko da aukeraketa.
  15. Sari banaketa 13:30etatik aurrera izango da, epaimahaikideek bakailaoa baloratu ondoren.
  16. Hiru sari banatuko dira:
    1. Bakailao lehiaketaren txapelduna
    2. Bakailao lehiaketaren txapeldunordea
    3. Aballarri saria: guraso-seme- alaba bikoteen artean puntuazio gehien lortzen duen bikotea
  17. Epaimahaiak erabakitakoa ukaezina izango da.
  18. Oinarrien onarpena: lehiaketa honetan parte-hartzeak oinarri guztiak onartzea dakar.

 Bases

  1. Fecha: 29 de septiembre de 2017, viernes.
  2. Hora de comienzo: 18:00 h.
  3. Lugar: Plaza Jakutegi, carpa festiva.
  4. Las parejas deberán acudir a las 17:30 para saber en qué lugar deben colocarse.
  5. Los participantes deberán entregar la cazuela de bacalao a las 19:30 h. Primeramente los miembros del jurado probarán y valorarán el bacalao, y posteriormente, será ofrecido a los vecinos.
  6. El bacalao se cocinará al pil pil en la carpa festiva. Se repartirán 3-4 tajadas de bacalao el mismo día del concurso.
  7. Los concursantes deberán llevar fuego, utensilios de cocina, cazuela de barro y los ingredientes necesarios para la preparación del bacalao. 
  8. Cada equipo estará integrado por dos personas.
  9. Los niños y niñas mayores de 10 años podrán participar, pero siempre y cuando formen pareja con un adulto.
  10. Para realizar la inscripción, los concursantes deberán cumplimentar la hoja de inscripción que estará a su disposición en los bares Xauxar o Kantoi o en el hogar de jubilados.
  11. La inscripción por pareja costará 10 euros.
  12. Último día para realizar la inscripción: 25 de septiembre de 2017.
  13. Como máximo 30 parejas. En el caso de que el número de personas inscritas en el concurso supere el número máximo de participantes, la admisión de inscripciones se realizará por orden.
  14. Los miembros del jurado serán designados por la asociación de padres y madres Aballarri, y la elección estará basada en la participación de los vecinos.
  15. El reparto de premios se realizará a partir de las 13:30 h, una vez valorado el bacalao por parte de los miembros del jurado.
  16. Se repartirán tres premios:
    1. Campeón/campeona del concurso de bacalao
    2. Subcampeón/subcampeona del concurso de bacalao
    3. Premio Aballarri: pareja con máxima puntuación entre parejas de padres-hijos-hijas
  17. El fallo del jurado será inapelable.
  18. Aceptación de las bases: la participación en el concurso conlleva la aceptación total de estas bases.